Liiketoiminnan kuvaus

Tecnotree on kansainvälinen operaattoreiden it-ratkaisujen toimittaja, joka tarjoaa tuotteita, palveluita ja ratkaisuja veloitukseen, laskutukseen, asiakaspalveluun ja asiakkuuden hallintaan sekä viestintäpalveluihin ja sisältöliiketoimintaan. Yhtiön tuoteportfolio kattaa teleoperaattoreiden liiketoimintatukijärjestelmien lähes koko kentän (order-to-cash). Siihen kuuluvat yhtenäiset ratkaisut kiinteän verkon, mobiilipalveluiden ja laajakaistan tarpeisiin sekä ennakkomaksu- että kuukausilaskuasiakkaiden liittymien, palveluiden ja rahavirtojen hallinnointiin.

Tecnotree jatkaa ohjelmistoalan tuotantotalona visionsa toteuttamista. Yhtiön tavoitteena on edelleen kehittää BSS-palvelualustaansa yhdistämällä vahva tietoliikennealan kokemus ylivertaiseen asiakaskokemukseen noudattaen korkeatasoisia suomalaisia design- ja laatunormeja.

Pilvipohjaiseen arkkitehtuuriin perustuvat tuotteet yhdessä kumppaneiden palveluiden ja ratkaisujen kanssa mahdollistavat digitaalisen markkinapaikan rakentamisen, joka tarjoaa Tecnotreen asiakkaille merkittävää lisäarvoa.

Tecnotreen edistyksellisten tuotteiden avulla tietoliikennepalveluiden tarjoajat voivat kasvattaa liiketoimintaansa ja muuttaa sen digitaaliseksi. Tämä auttaa palveluntarjoajia laajenemaan ja tuomaan lisäarvoa asiakkailleen.

Tecnotreen liiketoiminta perustuu tuotelisensiointiin, tuotteiden räätälöintiin liittyviin palveluihin sekä tuotteiden ylläpito- ja tukipalveluihin yhtiön globaalille asiakaskunnalle. Yhtiöllä on vahva jalansija erityisesti kehittyvillä markkinoilla, kuten Latinalaisessa Amerikassa, Afrikassa ja Lähi-Idässä. Tecnotreen ratkaisuista hyötyy yli 700 miljoonaa tilaajaa ja yli 65 operaattoria ja palveluntarjoajaa maailmassa.